בזמן שחכי"ם בהלוויה: האופוזיציה הודיעה על נכונות להצביע

    איתי גדסי No Comments on בזמן שחכי"ם בהלוויה: האופוזיציה הודיעה על נכונות להצביע

    שיאים של חוסר אנושיות: האופוזיציה הודיעה על נכונות לקיים הצבעה על חוק ליצמן – אלא שמתברר כי הודעה זו מגיעה לאחר היעדרותם של מספר חברי כנסת ששוהים בהלווית הקדוש הרב רזיאל שבח הי"ד

    הצבעה בכנסת | אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיאים של חוסר אנושיות. באופוזיציה הודיעו בשעה האחרונה לפתע, על נכונות להצבעה על חוק ליצמן שיאפשר לשר הבריאות לשעבר, יעקב ליצמן לחזור לתפקידו כסגן שר במעמד שר. באופוזיציה הסירו את כל ההסתייגויות ורשות הדיבור מהחוק ודרשו הצבעה מיידית.

    אלא שהודעה זו מגיעה בפתאומיות לאחר שאמנם יש רוב לקואליציה אך חלק מחברי הכנסת של הקואליציה אינם נוכחים במשכן והסיכון להפלת החוק עולה.

    והיכן חברי הכנסת הנעדרים? חברי הכנסת נסעו להלווית הרב רזיאל שבח הי"ד שנרצח אמש בפיגוע המחריד שאירע בציר 60 בשומרון סמוך לחוות גלעד.

    בכך שוברת האופוזיציה שיאים של חוסר אנושיות עם סירובם לפני כשבועיים להתקזז עם חבר הכנסת יהודה גליק ביום בו היה אבל בשל פטירת רעיתו ע"ה.

    ח"כ יואל חסון מרכז האופוזיציה בתגובה: "‏שוב ניצול ציני של הרוג טרור במאבק בין ימין ושמאל. לא ידעתי על מועד הלוויה המדויק של רזיאל שבח ז"ל ובוודאי לא על נוכחות חברי כנסת שם. כל מי שטוען אחרת, שקרן. זה ניסיון לפגוע בזכותה של האופוזיציה לפעול באופן חופשי.



    0 תגובות